۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

ثبت قرارداد ستاره های کشتی قم با تیم های لیگ برتری

ثبت قرارداد ستاره های کشتی قم با تیم های لیگ برتری

قم - چهار ستاره کشتی فرنگی قم برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های ایران با تیم های مختلف قراردادهای خود را به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر شاخص و با تجربه قمی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم دانشگاه آزاد قرارداد امضا کرد. علیزاده پورنیا قهرمان سابق رقابت‌های آسیایی بزرگسالان، یکی از چهره‌های مطرح کشتی قم به حساب می‌آید.

علیرضا نجاتی دیگر فرنگی کار جوان و شاخص کشتی قم که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شده است برای حضور در لیگ برتر به تیم بازار بزرگ ایران ملحق شد. بازار بزرگ ایران سال گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شد و نجاتی برای دومین فصل پیاپی برای این تیم به روی تشک می‌رود.

محمد جواد رضایی دیگر چهره نام آور کشتی قم با عقد قراردادی به تیم کشتی دانشگاه آزاد پیوست و هم تیمی هادی علیزاده پور نیا در فصل آتی لیگ برتر کشتی فرنگی شد.

همچنین مهدی ابراهیمی دیگر چهره سرشناس کشتی فرنگی قم که قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های آسیایی را در کارنامه دارد، برای حضور در فصل جدید لیگ برتر با تیم صبانور کردستان قرارداد بست.

مهلت قانونی ثبت قرارداد کشتی گیران برای حضور در تیم‌های مختلف ۱۲ مرداد است و بیستمین دوره این رقابت‌ها با عنوان لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) قرار است در نیمه دوم سال جاری برگزار شود.

کد خبر 4984911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha