۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۳

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خبر داد:

راه دسترسی شهر مغانسر ۱۲ کیلومتر نزدیکتر می‌شود

راه دسترسی شهر مغانسر ۱۲ کیلومتر نزدیکتر می‌شود

پارس آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد از کاهش ۱۲ کیلومتری طول مسیر دسترسی مردم مغانسر به شهر پارس‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عدالت حاجی پور ظهر سه شنبه در بازدید از محل اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی اجیرلو به ایران آباد، از کاهش ۱۲ کیلومتری طول مسیر دسترسی مردم مغانسر به شهر پارس‌آباد خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه مسیر رفت آمد از ۲۲ کیلومتر به ۱۰ کیلومتر برای شهر مغانسر و از ۱۰ کیلومتر به ۴ کیلومتر برای روستاهای ایران آباد و ملاکندی کاهش خواهد یافت.

وی طول پروژه راه روستایی اجیرلو به ایران آباد را ۴ و نیم کیلومتر عنوان کرد و گفت: ۲.۵ کیلومتر از این پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در حال زیرسازی و آسفالت می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

فرماندار پارس آباد اذعان کرد: اجرای این پروژه نقش مهمی در کاهش سوخت مصرفی و بهینه سازی مصرف و دسترسی کشاورزان خواهد داشت لذا ایمن و آشکار سازی و خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده در این مسیر جزو اولویت‌های این پروژه خواهد بود.

حاجی پور تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته فاز اول راه جدید ۱۰ کیلومتری مغانسر به طول ۵.۵ کیلومتر زیرسازی و آسفالت و به بهره برداری رسیده بود جهت تسریع در تکمیل مسیر نیمه تمام تأکیدات لازم به پیمانکار این طرح داده شده و این پروژه مهم که یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است بزودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان را باعث ایجاد اطمینان خاطر مردم در رسیدن به مطالباتشان دانست و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا پروژه‌های مهمی که جزو مطالبات مردم است و چندین سال است که نیمه تمام مانده در اولویت کاری قرار گیرد و امیدواریم با اتمام این پروژه‌ها شاهد رفع بسیاری از معضلات جاده‌ای و ترافیکی این منطقه باشیم.

کد خبر 4985391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha