۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

فرماندار میامی:

پروژه‌های نیمه تمام در اولویت اعتبارات شهرستان میامی است

پروژه‌های نیمه تمام در اولویت اعتبارات شهرستان میامی است

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام اولویت اعتبارات شهرستان در سال جاری است، گفت: باید از اعتبارات شهرستان‌های محروم که شامل میامی شده برای این منظور استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری ظهر پنج شنبه در شورای برنامه‌ریزی میامی، به میزبانی فرمانداری شهرستان میامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی گزارش ماهانه جذب اعتبارات را به فرمانداری ارسال کنند تا بتوانیم در شورای برنامه‌ریزی درباره تخصیص اعتبارات اقدامات بهتری انجام دهیم، تاکید کرد: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی خواستار مطالعه قانون بودجه توسط همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و گفت: باید اعتبارات از طریق ادارات کل استانی پیگیری شوند.

فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان در زمره ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور است در نتیجه اعتباراتی نیز از این طریق برای شهرستان اختصاص می‌یابد، تاکید کرد: رایزنی‌های لازم به خصوص با اهتمام نماینده شهرستان در مجلس با وزرای مربوطه اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولویت تخصیص اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام و چگونگی توزیع اعتبارات در زمره مباحثی بود که در این نشست با حضور معاون برنامه بودجه استان سمنان مطرح شد.

کد خبر 4987007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha