۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱

امام جمعه بوئین میاندشت:

حرکت در مسیر ولایت موجب رهایی انسان از تاریکی های جهل می شود

حرکت در مسیر ولایت موجب رهایی انسان از تاریکی های جهل می شود

بوئین میاندشت- امام جمعه بوئین میاندشت گفت: در مسیر ولایت حرکت کردن موجب می شود که انسان از ظلمات خارج شود و در مسیر معنویت و راستی حرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن اسکندری صبح جمعه در خطبه‌های نماز عید قربان با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در دهه ولایت قرار داریم و همواره باید در مسیر ولایت حرکت کنیم تا از ظلمات نجات پیدا کنیم.

وی افزود: اگر تمام عمر در خدمت به مردم باشیم و عبادت کنیم اما در مسیر ولایت حرکت نکنیم گویا هیچ عبادت و عملی انجام ندادیم، در مسیر ولایت حرکت کردن باعث می‌شود که انسان از ظلمات خارج شود و به رفتن به سوی معنویت کمک می‌کند.

امام جمعه بوئین میاندشت افزود: اگر خط ولایت نباشد شخص حرکت نمی‌کند و متوقف است چون حرکت انسان را تازه نگه می‌دارد؛ البته ملت ایران سوار بر کشتی ولایت و اباعبدالله الحسین (ع) هستند و با یا حسین (ع) گفتن به مقصد خواهیم رسید.

حجت الاسلام اسکندری تأکید کرد: در مسیر ولایت حرکت کردن به اعمال زیبایی می‌بخشد در مسیر ولایت باید حرکت کنیم چون مسیر ولایت فقیه همان ولایت امیرالمومنین (ع) است.

وی بیان داشت: در بحث انقلاب هنر نیست که وقتی قطار دولت بخواهد به پایان برسد برخی که این قطار را هُل دادند و به حرکت آن کمک کردند بخواهند خود را کنار بکشند و بگویند ما از این قطار جدا بودیم.

اسکندری تاکید کرد: در طول سالهای گذشته مقام معظم رهبری از دولت‌های مختلفی که در نظام تشکیل شدند حمایت کردند تا سقوط نکنند و از ریل انقلاب خارج نشوند.

امام جمعه بوئین میاندشت افزود: وقتی میان مردم و مسئولین وحدت باشد دشمن نمی‌تواند در کشور رسوخ پیدا کند، تمام مشکلات علل آن تحریم و و بی‌مدیریتی‌ها نیست، یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود مردم رشد نکنند بهره‌های بانکی است که موجب شده اشخاص متوقف باشند.

وی افزود: کشاورزان نمی‌توانند با این بهره‌های بانکی کار کنند و زندگی بگذرانند، اگر تمامی این بهره‌ها را حساب کنیم متوجه این نکته نی شویم که چه سرمایه‌هایب متوقف شده و به کار گرفته نشده است، سودهای بانکی باعث متوقف شدن چرخه تولید کشور شده است.

حجت الاسلام اسکندری تأکید کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگذارید مجالس اباعبدالله کنسل شود چون بهانه به دست دشمنان و جدایی دین از مردم می‌شود.

کد خبر 4987293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha