۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲

در راستای حمایت از مشتریان؛

«پولِ فرش» ارائه خدمتی جدید از «مجتمع فرش زندیه» شیراز

«پولِ فرش» ارائه خدمتی جدید از «مجتمع فرش زندیه» شیراز

شیراز- مدیر «مجتمع فرش زندیه» از راه اندازی کمپین (پویش) «پولِ فَرش با زندیه» در راستای حمایت از مشتریان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهندس علی داوری، گفت: راه اندازی کمپین‌های مختلف و متنوع از سوی مجتمع فرش زندیه در کنار ارائه فرش با کیفیت، اصیل و بدون افزایش؛ قیمت سیاستی است که این مجتمع با هدف اصل مشتری مداری در پیش گرفته است و به صورت ماهیانه با بهره گیری از ایده‌های جدید کمپین‌های جذابی را در نظر می‌گیرد.

مدیر بزرگترین مجتمع فرش جنوب کشور در هفتمین قرعه کشی کمپین جدید فرش زندیه گفت: ۳ کمپین از ابتدای امسال تاکنون برگزار شده که اولین کمپین صفر درصد بوده است که با توجه به افزایش قیمت‌ها هیچ مبلغی را اضافه نکردیم و قیمت فرش را برخلاف افزایش قیمتی که وجود داشت روی قیمت پایه نگه داشتیم.

به گفته داوری، کمپین «پول فَرش با زندیه» از ابتدای مردادماه آغاز شد و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد که در حال حاضر کمتر از ۱۸ روز به پایان زمان کمپین باقی مانده است.

مدیر مجتمع فرش زندیه با اشاره به اینکه در اولین کمپین، فرش بدون افزایش قیمت ارائه شد، ادامه داد: در کمپین دیگر فروش اقساطی روزانه فرش در نظر گرفته شد؛ بر این اساس که روزانه فرش‌ها به صورت اقساطی از هزار تومان تا ۸ هزار تومان به صورت اقساطی ارائه شد.

حمایت از مصرف کننده، اقتصادی بودن خرید فرش از نکاتی است که به اعتقاد داوری همواره سرلوحه فعالیت این مجموعه قرار دارد، بنابر این با در نظر گرفتن تنوع محصولات با سلیقه‌های مختلف کمپین دیگری با هدف مشتری مداری و در نظر گرفتن سلایق مشتریان با عنوان «پول فرش با زندیه» در حال اجراست که روزانه تا ۵ نفر مبلغ خرید فرش خود را جایزه می‌گیرند.

مدیر مجتمع فرش زندیه با بیان اینکه در این طرح روزانه اسامی مشترکین جمع آوری و هر روز اسامی ۵ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شود، اظهار کرد: با دعوت برندگان قرعه کشی به مجتمع جوایز مختلفی از جمله کل پول فاکتور خرید دریافت می‌کنند.

به گفته داوری، در کمپین فوق، هدایای نفیسی مانند پول کل فاکتور خرید، ۲۰ تا ۵۰ درصد مبلغ فاکتور خرید با زندیه و همچنین چندین جوایز نفیس دیگر برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه یادآوری کرد: هفتمین روز قرعه کشی انجام شد و برای ماه آینده طراحی کمپین جدید با سورپرایز ویژه جهت رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط اقتصادی موجود کمپین‌ها طراحی می‌شود؛ هر ماه طرح‌های حمایتی داریم که ضمن خرید فرش مشتریان از نظر اقتصادی حمایت شوند زیرا مشتری مداری اولویت اصلی مجموعه فرش زندیه است.

وی عنوان کرد: کمپین سوم با هدف تشویق خرید مردم از مجتمع زندیه است که موفق نیز بوده است.

داوری با بیان اینکه مجتمع فرش زندیه در حوزه صادرات فرش ایرانی به کشورهای حوزه خلیج و اروپا وارد شده است، عنوان کرد: با موفقیت مجموعه فرش زندیه در بازار داخلی توانستیم در خارج از کشور نیز بازار مصرف داشته باشیم که در حال رایزنی برای دستیابی به بازارهای بزرگ نیز هستیم.

مدیرعامل مجتمع فرش زندیه شیراز با اعلام اینکه کارخانه مجتمع با آخرین تکنولوژی صنعت نساجی از کشور بلژیک و ۷۰ نفر پرسنل مشغول به کار است، ابراز کرد: در زمینه صادرات به اکثر نقاط جهان از جمله کویت، عمان، عراق، روسیه، قطر و کشورهای مجاور مراوداتی داریم و صادرات به کشورهای دیگر هم از اولویت اصلی مجتمع است.

مجتمع فرش زندیه به عنوان حامی هم استانی‌ها دارای کادری مجرب از فروشندگان و متخصصانی است که به مشتری خدمات می‌دهند و به گفته داوری، در مراحل مختلف مانند سیل شیراز و همایش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و… حمایت خود را نشان داده است.

مدیر مجتمع فرش زندیه با یادآوری اینکه مجموعه زندیه اولین تولید کننده فرش و اولین فروشگاه کشور است که استودیو تخصصی طراحی فرش دارد، ادامه داد: در استودیو طراحی فرش زندیه با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توان فرش را با طرح و سایز دلخواه مشتریان تولید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر: کارخانه مجتمع فرش زندیه ظرفیت تولید سالیانه ۴۰۰ هزار متر مربع فرش دارد که در سراسر کشور توزیع و ارسال می‌شود.

کد خبر 4990530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha