۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۱

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

دولت در مسیر رشد علم و فناوری تنها نقش حمایتی ایفا می‌کند

دولت در مسیر رشد علم و فناوری تنها نقش حمایتی ایفا می‌کند

یزد ـ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: دولت در مسیر رشد علم و فناوری تنها نقشی که می تواند ایفا کند، نقش حمایتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری ظهر امروز در بازدید از پارک علم و فناوری اقبال استان یزد اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند تا ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهد و نقش حمایتی در راستای رشد علم و فناوری ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: اگر قرار باشد تمام هزینه‌های یک پروژه فناورانه از طریق دولت تأمین شود، هرگز به تولید محصول نخواهیم رسید.

ستاری ادامه داد: سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی کسب و کارها و محصولات جدید، باید با کمک جوانان در پارک‌های علم و فناوری طراحی‌ها و ساخت و سازهای جدید خود را انجام دهند و اطمینان داشته باشند که دولت از آنها حمایت خواهد کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از پارک علم و فناوری یزد از نمایشگاه محصولات فناورانه، پیشرفت طرح فضای کار اشتراکی و کارگاه چاپ سابلیمیشن، پیشرفت طرح مرکز توسعه فناوری‌های نوین معدنی، آئین آغاز به کار مدرسه نوآوری یزد و مرکز نوآوری فولاد و هسته‌های مستقر بازدید کرده و از فعالیت‌های مرکز نوآوری سرامیک و سفال، فعالیت شتابدهنده سرایند افکار نو، پیشرفت طرح احداث پردیس جامعه پارک و طرح بهینه اقبال و سرای شمس‌الدین و تیم‌های حوزه صنایع دستی به صورت مجازی بازدید کرد.

در پایان این بازدید در نشستی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد، تعدادی از سرمایه‌گذاران در صنایع خلاق، فناوری و علمی در ارتباط با طرح‌ها و ایده‌های خود صحبت کردند.

معاون رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های خود عصر امروز با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت‌وگو می‌کند و پس از آن در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید یزد به سخنرانی می‌پردازد.

نشست خبری با اصحاب رسانه استان آخرین برنامه ستاری در این سفر یک روزه به استان یزد است.

کد خبر 4991044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha