۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۱

طی حکمی از سوی استاندار اردبیل؛

فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد منصوب شد

فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد منصوب شد

پارس آباد - طی حکمی از سوی استاندار اردبیل، ابراهیم امامی به عنوان فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر یکشنبه در مراسمی که با حضور بهروز ندائی معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری برگزار شد، طی حکمی از سوی استاندار اردبیل، ابراهیم امامی به عنوان فرماندار شهرستان پارس‌آباد منصوب شد و از زحمات ۸ ماهه عدالت حاجی پور سرپرست پیشین این فرمانداری تقدیر به عمل آمد.

ابراهیم امامی فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: محور اصلی توسعه شهرستان بخش کشاورزی است و سرمایه گذاری‌هایی به‌صورت کلان در حال انجام است و استعدادهای عظیم و ظرفیت‌های بی پایانی که این منطقه وجود دارد، ضرورت توجه جدی مسئولین به این منطقه را بیش از پیش می‌طلبد.

وی افزود: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در شهرستان پارس آباد که نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه در حال انجام است که ۵۶۰ میلیون تن محصول قرار است تولید شود و بالتبع ظرفیت اشتغال در این شهرستان افرایش خواهد یافت.

وی با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاران در انعکاس صدای مردم و پیگیری مطالبات مردم در کنار مسئولین به نحو احسن کوشا باشند تا مشکلات موجود در شهرستان با شتاب بیشتری حل و فصل شود.

کد خبر 4994575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha