۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز رضایت کرد:

درخشش نیروی انتظامی در دفاع از ارزش های انقلاب

درخشش نیروی انتظامی در دفاع از ارزش های انقلاب

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هرگاه سخن از حفظ ارزش ها، ناموس و وطن می شود نیروی انتظامی با افتخار می درخشد. 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به رسالت های مختلف نیروی انتظامی بیان کرد: با توجه به وظایف مختلف این مجموعه، از جایگاه بالا و حساسی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بر ما وظیفه است که همواره در خدمت نیروی انتظامی باشیم، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقتدر و امین، از ارزش های ویژه های برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: هرگاه سخن از حفظ ارزش ها، ناموس و وطن می شود نیروی انتظامی با افتخار می درخشد.

فرمانده سابق انتظامی خراسان جنوبی هم در این دیدار بیان کرد: خراسان جنوبی دارای مردمانی متدین، انقلابی و ولایت مدار است.

سردار مجید شجاع با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلابی بیان کرد: مردم این استان علی رغم مشکلات اقتصادی، بیشترین میزان حضور در پای صندوق های رای داشتند.

وی بیان کرد: مردم خراسان جنوبی در دفاع از حاکمیت و نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند که این امر پشتوانه ای قوی برای مسئولان در نیروی انتظامی بوده است.

سردار شجاع اظهار کرد: همراهی مردم با نیروی انتظامی باعث شده از خراسان جنوبی به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور یاد شود.

کد خبر 4996832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha