۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر همدان خواستار شد:

ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر همدان

ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر همدان

همدان - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان بر ضرورت ایجاد، تقویت و ارتقای وضعیت فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر همدان تأکید کرد.

نرگس نورالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در سطح شهر و کمبود اینگونه فضاها برای بانوان، این موضوع برای پیگیری و اجرا به شهرداری اعلام شد چراکه مورد درخواست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز بوده است.

وی با تأکید بر در نظر گرفتن فضاهای ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در کنار فضاهای سبز موجود شهر همدان اظهار کرد: باید این فضاهای فرهنگی ورزشی به‌گونه‌ای طراحی شود که همراه با پوشش گیاهی مناسب، محل مناسبی برای بهره‌مندی بانوان باشد تا بتوانند به ورزش و تفریح بپردازند.

نوراله‌زاده افزود: ایجاد فضای سبز و فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در مناطق چهارگانه شهری همدان که دارای تراکم بالای جمعیت هستند، ضرورت دارد و این موضوع باید در دستور کار بودجه ١۴٠٠ شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان همچنین گفت: از سوی دیگر برای حریم‌های فضاهای فرهنگی ورزشی بانوان در راستای عدم مشرفیت به این فضاها نیازمند طراحی خاص در ضوابط شهری به لحاظ رعایت فرهنگ اسلامی و امنیت حضور بانوان در فضاهای عمومی و نیز منازل هستیم که باید این مهم در ضوابط شهری همدان در نظر گرفته شود.

کد خبر 4996942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha