۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان:

اتوبوسهای تازه خریداری شده از شنبه وارد مدار ناوگان اصفهان می‌شود

اتوبوسهای تازه خریداری شده از شنبه وارد مدار ناوگان اصفهان می‌شود

اصفهان- مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: اتوبوسهای تازه خریداری شده هنوز به بهره برداری نرسیده است و از روز شنبه وارد ناوگان خواهند شد.

حمیدرضا دافعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که از کیفیت نامناسب اتوبوس‌های جدید در شهر اصفهان روایت می‌کرد، اظهار داشت: ۸۰ اتوبوس تازه خریداری شده که در هفته گذشته افتتاح شد، در پارکینگ مستقر و در مرحله نصب پلاک قرار دارد و هنوز به ۳۰ خط اتوبوسرانی تزریق نشده است.

وی افزود: از روز شنبه ۸۰ اتوبوس جدید تازه خریداری شده در خطوط اتوبوسرانی فعال خواهند شد تا ناوگان فرسوده و قدیمی اتوبوسرانی اصفهان نفسی تازه کند.

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه معادل همین تعداد اتوبوس از ناوگان جمع آوری می‌شود و برای بازسازی و نوسازی به پارکینگ منتقل خواهد شد، گفت: در سال جاری تعداد ۷۰۰ دستگاه اتوبوس با مجوز و تفاهم نامه سازمان مدیریت با شهردار اصفهان بازسازی خواهند شد.

وی افزود: تا پایان امسال ۲۰ اتوبوس تازه خریداری شده دیگر نیز به جمع اتوبوس‌های تازه نفس اضافه می‌شود.

دافعیان بیان داشت: اتوبوس‌های خریداری شده در خطوط «بی آر تی» مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد؛ مضاف بر اینکه عمر اتوبوس‌های بی آر تی جوان است.

کد خبر 4997133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha