۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰:۰۶

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین:

هیچ برنامه‌ای را برای معامله با صهیونیست‌ها نخواهیم پذیرفت

هیچ برنامه‌ای را برای معامله با صهیونیست‌ها نخواهیم پذیرفت

مشهد ـ عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین گفت: هیچ برنامه‌ای را برای معامله با صهیونیست‌ها نخواهیم پذیرفت و همه قراردادهای خود با دشمن صهیونیستی را لغو می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خالد بکداش امشب در همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون در حرم رضوی گفت: از سرزمین فلسطین و از غزه محاصره شده، از غزه‌ای که تحت حمله وحشیانه رژیم اشغالگر شب و روز خود را سر می‌کند با شما سخن می گویم.

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین در ادامه بیان کرد: درود و سلام بر جوانان مقاومت اسلامی که تمام وظیفه خود را در آزادی قدس می‌دانند و باعث ذلت دشمن صهیونیستی می‌شوند، جوانانی که آبروی اسرائیل را خواهند برد و آنان را به ذلت خواهند کشاند و برای فتح بیت المقدس پیش قدم خواهند شد.

مجاهدت جوانان فلسطینی در مقابله با استکبار

وی اظهار کرد: این جوانان تصمیم به جنگ و رویارویی با استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته‌اند و در هر میدان و عرصه‌ای آماده مقابله با دشمن هستند. مجاهدانی که هیچگاه تسلیم نخواهند شد و مقابل برنامه‌های خبیث دشمنان می‌ایستند.

بکداش با بیان اینکه این جوانان درصدد پس گرفته شدن کرامت مردم فلسطین هستند، افزود: این مجاهدان به دنبال گرفتن سرزمین معراج پیامبر (ص) هستند.

وی ادامه داد: برادران گرامی، رزمندگان عزیز شما مجاهدان آینده و یادگاران حاج قاسم سلیمانی، حاج ابوالعطا هستید. ای کسانی که برای نجات بلاد اسلامی و فلسطین به وجود آمدید و خواستید امت را از پیچ و خم‌های سخت عبور دهید، این راه، پر از موانع است، موانعی که آمریکا و اسرائیل بر سر راه شما قرار می‌دهند. آن هم با همکاری برخی از متحدان خود در منطقه و با ریاست بی عقلی همانند ترامپ.

دزدی و چپاول امت اسلامی نقشه همین رژیم منحوس صهیونیستی است

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه دزدی و چپاول امت اسلامی نقشه همین رژیم منحوس صهیونیستی است، اظهار کرد: اینها امنیت فلسطین را از بین بردند و اینجاست که باید گفت مایه تأسف است که برخی کشورهای امت اسلامی تسلیم صهیونیست‌ها شدند، پایتخت‌های خود را برای صهیونیست‌ها باز کرده و با آنها توافق‌های امنیتی و سیاسی انجام دادند.

وی بیان کرد: این کارها برای آن است که امت اسلامی دیگر راهی برای مبارزه مستقیم با صهیونیست‌ها نداشته باشند؛ اینجاست که تشکیل محور مقاومت و امنیت به چشم می‌آید. حال محور مقاومت، ستون‌های اصلی مقابله با صهیونیست‌ها هستند و به همین علت است که جمهوری اسلامی ایران تحت فشار قرار گرفته، اما تمام تجربه‌ها نشان از این دارد که جمهوری اسلامی اراده شکست ناپذیر دارد و هیچ گاه عقب نشینی نخواهد کرد.

بکداش بیان کرد: معامله قرن که تمام خباثت آمریکا در آن عیان بود، یکی از نقشه‌های شوم دشمن است. آنها می‌خواهند کشوری که وجود ندارد را به زور به وجود بیاورند، این همان مرحله مورد نظر است که می‌خواهند تمام امت اسلامی هیچ کمکی به فلسطین نکنند و برای منفعت خود با اسرائیل هم‌پیمان شوند.

هیچ برنامه‌ای را برای معامله با صهیونیست‌ها نخواهیم پذیرفت

وی با یادی از حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس، بیان کرد: ما به سلاح خود متکی هستیم تا فلسطین را از قید اسارت دشمن صهیونیستی آزاد کنیم و تأکید می‌کنیم که هیچ برنامه‌ای را برای معامله با صهیونیست‌ها نخواهیم پذیرفت و اعلام می‌کنیم که همه قراردادهای خود را با دشمن صهیونیستی ملغی کرده و آنها را اجرا نخواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: بار دیگر از کشورهای عربی و اسلامی و سازمان همکاری‌های اسلامی دعوت می‌کنیم که برای رفع محاصره ظالمانه غزه و وحدت امت اسلامی و پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی تلاش کنند زیرا این وحدت ما است که دشمن را شکست می‌دهد.

وی خطاب به جوانان جبهه مقاومت گفت: فلسطین باید موضوع اصلی امت اسلامی باقی بماند. همچنین دخالت قدرت‌های خارجی را در لبنان مردود میدانم. به دشمنان می گویم که ما از اهداف خود در لبنان دست نخواهیم کشید و آنها را محقق خواهیم کرد و ان‌شاءالله به زودی به سرزمین‌های خود برخواهیم گشت.

کد خبر 4997992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha