۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳

همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

آغاز عملیات اجرایی وبهره برداری از۱۶۵ پروژه توزیع برق استان مرکزی

آغاز عملیات اجرایی وبهره برداری از۱۶۵ پروژه توزیع برق استان مرکزی

اراک- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۴۷ پروژه و بهره برداری از ۱۱۸ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اله‌داد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۴۷ پروژه و بهره برداری از ۱۱۸ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال اظهار کرد: ۲۷ پروژه برق رسانی در شهرستان اراک، ۷ پروژه در کمیجان، ۸ پروژه در ساوه، ۱۱ پروژه در غرق آباد، ۱۷ پروژه در زرندیه، ۳۴ پروژه در خمین ،۴ پروژه در محلات، ۵ پروژه در دلیجان، ۱۶ پروژه در تفرش، ۶ پروژه در آشتیان، ۱۹ پروژه در فراهان، ۴ پروژه در شازند و۷ پروژه در خنداب در مناطق مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه به آغاز بهره برداری از پروژه برق رسانی برای ۴۸۵ نفر شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است، افزود: اشتغال‌زایی در حوزه زیربناها معمولاً سخت است لذا باید سرمایه و اشتغال را به این سمت سوق بدهیم تا هم اشتغال گسترده‌تر شود و هم از منابع متنوع سرمایه انسانی بهره برداری شود.

اله‌داد هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره وری اقتصادی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، تأمین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، احداث و بهینه سازی شبکه و تأمین روشنایی معابر را از پروژه‌های قابل بهره برداری و کلنگ زنی در هفته دولت برشمرد.

وی آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه ۲ مداره فشار متوسط به طول ۳۹ کیلومتر با مبلغی بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با هدف اصلاح ولتاژ منطقه گزل‌دره، احداث کانال پست اراک ۵ و اصلاح ۱۵ دستگاه پست زمینی شهرستان ساوه را از دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت عنوان کرد.

کد خبر 4999540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha