۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱

مدیر کل راهداری خراسان شمالی خبر داد:

افتتاح ۳۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان شمالی

افتتاح ۳۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان شمالی

بجنورد- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از افتتاح ۳۸ پروژه راهداری وحمل و نقل جاده‌ای در استان با ارزشی بالغ بر ۴۱۹ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی خبرداد.

جعفر شهامت در گفتگو با مهر با اشاره به افتتاح ۳۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان شمالی با ارزشی بالغ بر ۴۱۹ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی اظهار داشت: طرح‌های قابل افتتاح شامل ۳۵ پروژه در حوزه راهداری، دو پروژه در حوزه فنی و نظارت طی یک سال اخیر و یک پروژه در حوزه حمل‌ونقل با سرمایه گذاری بخش خصوصی که طی یک سال اخیر انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: پروژه‌های بخش راهداری شامل؛ به‌سازی و آسفالت محورهای روستایی استان به طول ۳۸.۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۹۴ میلیارد ریال، بازسازی و اورهال ۲۲ دستگاه ماشین آلات راه‌داری با اعتباری بالغ بر ۶.۷ میلیارد ریال، رفع ۵ نقطه حادثه‌خیز با اعتباری بالغ بر ۲۴.۷ میلیارد ریال، اصلاح بخشی از شبکه روشنایی استان با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال و سایر پروژه‌ها در حوزه راه‌داری با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد ریال قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه فنی و نظارت افزود: احداث پل عابر پیاده روستای «قارلق» با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و فاز دوم راه‌دارخانه «اسدلی» با اعتبار ۹۸۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت می‌باشد.

جعفر شهامت همچنین بهره‌برداری از فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دهیاری «رباط قره‌بیل» با سرمایه گذاری دهیاری به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال و کمک هزینه‌های آسفالت رمپ توسط سازمان راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای به ارزش ۷.۵ میلیارد ریال از پروژه‌های قابل افتتاح حوزه حمل و نقل در هفته دولت می‌باشد.

مدیرکل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در ادامه مطرح کرد: با توجه به انتقال ساخت راه‌های روستایی طبق مصوبه شورای عالی اداری به اداره کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سال‌جاری، در قالب طرح ابرار ۲۸ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال آسفالت شده است که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 4999577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha