۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی در قزوین به تصویب رسید

طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی در قزوین به تصویب رسید

قزوین- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی استان با اولویت شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین به تصویب رسید.

حسن عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فن آور و نوآوری استان طرح‌های پژوهشی استان مورد بررسی قرار گرفت و سه طرح محیط زیستی در استان به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: طرح‌ها ی پژوهشی مصوب شده شامل پایش زیست محیطی باطله‌های معدنی استان قزوین با هدف بررسی اثر آن بر آب و خاک منطقه‌ای و امکان سنجی بازیابی مواد معدنی با ارزش، تعیین سهم هر یک از منابع آلاینده و میزان تأثیرگذاری آن بر روی کیفیت هوای آبیک «تهیه سیاهه انتشار و مدل سازی و شبیه سازی اتمسفری» و طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی استان با اولویت شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: اعتبارات پژوهشی طرح‌های مصوب شده از محل سرجمع اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان کسر و به طرح‌های پژوهشی مصوب استان اختصاص می‌یابد.

عباس نژاد گفت: دو عنوان طرح پژوهشی دیگر نیز تحت عناوین استقرار نظام دیده بانی عدالت پیشرفت در استان قزوین و طرح سنجش وضعیت حکمرانی در استان قزوین می‌باشند که ذیل دفتر دیدبانی توسعه پایدار و حفظ محیط زیست بوده و از جمله طرح‌های مصوب سال جاری کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فن آور و نوآوری استان است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان اظهار کرد: علاقه مندان و پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی می‌توانند جهت ارائه پروپوزال، دریافت فرم طرح نامه و فرم شرح خدمات نیاز پژوهشی(RFP) حداکثر تا تاریخ دوم شهریورماه سال جاری به سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی استان قزوین مراجعه کنند.

کد خبر 4999706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha