۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۱

رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر خبر داد:

تجهیز ۲۰۰ میلیونی خانه های ورزش روستایی در رودسر

تجهیز ۲۰۰ میلیونی خانه های ورزش روستایی در رودسر

رودسر- رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر گفت: دو خانه ورزش روستایی در شهرستان رودسر با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریالی تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عبداله تابار پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش و اهمیت رسانه‌ها در روشنگری و آگاهی بخشی جامعه، اظهار کرد: سختی‌ها و دشواری‌های کار در حوزه خبر رسانه و غیر قابل انکار است.

وی افزود: نگاه خبرنگاران به جامعه مسئولانه و متعهدانه است و با سعی می‌کنند با انعکاس اخبار در راستای افزایش خدمات رسانی به جامعه نقش داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر ضرورت ایجاد ارتباط دو سویه و تعامل سازنده خبرنگاران با حوزه ورزش و جوانان، تصریح کرد: وجود این تعامل به توسعه و ارتقای ورزش در شهرستان رودسر کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نقد سازنده و تأثیر گذار از سوی خبرنگاران نقش مهمی در اصلاح امور دارد، بیان کرد: نقد سازنده و عالمانه می‌تواند تأثیر شگرفی در روند توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد و انتظار داریم خبرنگاران این رویکرد را دنبال کنند.

عبداله تابار در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در حوزه ورزش شهرستان رودسر اشاره و از اجرای پروژه ساخت چمن مصنوعی استادیوم شهید قاسمی خبر داد و گفت: با پیمانکار پروژه قرارداد منعقد شده و طی هفته دولت امسال ساخت آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دو خانه ورزشی روستایی نیز هر کدام با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۲۰ میلیون تومان در این شهرستان رودسر تجهیز شد.

کد خبر 4999824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha