۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱

استاندار گلستان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳هزار و ۴۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳هزار و ۴۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

گرگان- استاندار گلستان از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌ها و طرح‌های هفته دولت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت‌: امسال سه هزار و۴۲۹پروژه عمرانی و اقتصادی درگلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال سه هزار و ۴۲۹ پروره و طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی افزود: اعتبار این طرح‌ها و پروژه‌ها بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان است و برای هفت هزار و ۵۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

استاندار گلستان با این توضیح که سال آخر کار دولت تدبیر و امید سال کارآیی و بهره‌وری است، ادامه داد: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان نسبت به سال گذشته و سه سال قبل رشد چشمگیری داشته و پیش‌بینی می‌کنیم طی یکسال آینده شاهد دستاوردهای بهتری در استان باشیم.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های هفته دولت نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: امسال چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که نیمی از آن‌ها عمرانی و مابقی اقتصادی است.

حق شناس با این توضیح که اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر گلستان هزار و ۵۴۴ پروژه نیمه تمام دارد که تکمیل آن‌ها به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 5002278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha