۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۱۹

رهبر جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا؛

ایران، چین و روسیه می‌خواهند در انتخابات آمریکا دخالت کنند!

ایران، چین و روسیه می‌خواهند در انتخابات آمریکا دخالت کنند!

رهبر جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا با هدف جلب آرای رأی‌دهندگان مأیوس آمریکائی مدعی شد: ایران، چین و روسیه می‌خواهند در انتخابات آمریکا دخالت کنند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه متعلق به رهبر جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا، «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری‌خواه در سنای آمریکا امروز سه‌شنبه با انشتار بیانیه ای عوام‌فریبانه و با هدف جلب آرای رأی دهندگان مأیوس آمریکائی مدعی شد که ایران، چین و روسیه در صدد تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ در این کشور هستند!

رهبر جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا در تلاش برای کسب قدرت در برابر دموکرات ها در کشورش ادعا کرد: ایران، چین، روسیه و دیگر بازیگران خارجی می‌خواهند به سیاست‌های ما نفوذ، در انتخابات ما دخالت و ترس و اختلاف را در میان آمریکایی‌ها پراکنده کنند! آن‌ها می‌ خواهند اطمینان آمریکایی‌ ها به سازمان‌ ها و سیستم دولت‌ شان را تضعیف کنند.

«میچ مک‌کانل» در ادامه اضافه کرد:  من به اقداماتی که کنگره و دولت ترامپ برای مقابله با این تهدیدات اتخاذ کرده‌اند، افتخار می‌کنم. جامعه اطلاعاتی همانند یک لیزر بر روی این تهدیدات متمرکز شده است. مقابله با تهدیدات خارجی تنها وظیفه دولت نیست‌. تمام آمریکایی‌ها باید نقش‌شان را در حفظ دموکراسی‌مان ایفا کنند.

کد خبر 5002310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha