۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

دانش آموزان استان بوشهر موفق به کسب ۳۶ رتبه کشوری درسی شدند

دانش آموزان استان بوشهر موفق به کسب ۳۶ رتبه کشوری درسی شدند

بوشهر- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب ۳۶ رتبه کشوری توسط دانش آموزان دختر و پسر استان بوشهر در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل وضعیت شیوع بیماری، مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از ۲۰ تا ۲۶ مرداد ماه با شرکت بیش از ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات تعداد ۱۳۰ اثر برگزیده استان به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال شد، بیان کرد: دانش‌آموزان استان بوشهر موفق به کسب ۳ رتبه اول، ۵ رتبه دوم، ۴ رتبه سوم و ۲۴ رتبه برگزیده شدند.

موحدی ادامه داد: محمد راهپیما و محمد بحرینی در رشته نرم‌افزار موبایل و رحیم عوض زاده در رشته پادکست رتبه نخست و مهدی ملک‌زاده و احسان امیری در رشته نشریه الکترونیکی رتبه سوم کشوری مسابقات را کسب کردند.

وی همچنین به کسب ۶ رتبه برگزیده کشوری توسط دانش‌آموزان پسر اشاره کرد و افزود: مهدی آزمون، محمد بهمیاری و آرش ارشدی در رشته داستان، محمدکاظم حسنی پور در رشته وبلاگ و محمدمهدی جان احمدی در رشته نشریه الکترونیکی موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دختر استان نیز موفق به کسب ۷ رتبه اول تا سوم شدند اظهار کرد: نیلوفر رمضانی، فاطمه شاه حسینی، مهدیه زارعی، آیناز فکروند و هلیا توانایی به ترتیب در رشته‌های نقشه قالی، نگارگری ایرانی، طراحی آب مرکب، نقالی و پویانمایی رتبه دوم کشوری و مریم امیری و صدف ابوالفتحی منفرد در رشته تکنوازی و فتومونتاژ رتبه سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول از کسب ۱۸ رتبه برگزیده کشوری توسط دانش‌آموزان دختر نیز خبر داد و افزود: مریم الوندی و سونیا عباس پور در رشته داستان، صوفیا گوهردوست در رشته نقاشی رنگ و روغن، فاطمه میرزایی و فاطمه سادات حسینی در رشته شعر، کبری خارکی در رشته میناکاری، دلارام کاوه در رشته نقاشی دیجیتال، یلدا خزایی در رشته وبلاگ، زهرا رویین‌خواه و ساره محمدی‌نژاد در رشته نشریه الکترونیکی، سارا کرمی، نادیا خادم زاده، طاهره احمدی، الهه داودی، عادله عادلیان، زهرا ناصری، نسترن ژوبین و آرزو جاودان طلب رتبه برگزیده کشوری را کسب کردند.

کد خبر 5002955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha