۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

۱۱۱ پروژه راهداری گلستان طی هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

۱۱۱ پروژه راهداری گلستان طی هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میقانی بعداز ظهر چهارشنبه در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام در تمام شهرهای استان پروژه افتتاحی و یا کلنگ‌زنی داریم، افزود: در هفته دولت امسال ۹۶ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین عملیات اجرایی ۱۵ پروژه آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: روکش آسفالت، رفع نقاط پر خطر، احداث و تعمیر ابنیه فنی، بازسازی ماشین آلات، توسعه سامانه‌های حمل و نقل هوشمند و اجرایی روشنایی معابر برخی از پروژه‌های افتتاحی در این ایام است.

میقانی به جزییات بیشتر طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی این ایام هم اشاره و بیان کرد: در این ایام چهار پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در آزادشهر، هرکدام ۶ پروژه در شهرستان‌های بندرگز، رامیان، کردکوی و گالیکش و ۱۲ پروژه با اعتبار ۷.۲ میلیارد تومان در گرگان و ۱۵ پروژه با اعتبار پنج میلیارد تومان در گنبدکاووس افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 5003248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha