۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶

با صدور پیامی؛

دریادار خانزادی روز «صنعت دفاعی» را به وزیر دفاع تبریک گفت

دریادار خانزادی روز «صنعت دفاعی» را به وزیر دفاع تبریک گفت

فرمانده نداجا در پیامی روز «صنعت دفاعی» را به وزیر دفاع تبریک گفت و نوشت: تحریم های ظالمانه استکبار، موجب خودباوری و خوداتکایی در دستیابی به محصولات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پیامی به  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت روز صنعت دفاعی (۳۱ مرداد)، آورده است: این روز نشان از نقش راهبردی و منحصر به فرد تلاشگران عرصه خودکفایی در بالندگی و توسعه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی تاکید کرد: صنایع دفاعی در حالی اوج شکوفایی و پویایی خود را تجربه می‌کند که تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، نه‌تنها خللی در عزم پولادین بزرگ‌مردان این صنعت ایجاد نکرده، بلکه موجب خودباوری و خود اتکایی در دستیابی به دانش طراحی و تولید محصولات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی در عرصه‌های مختلف فضایی، هوایی، زمینی و دریایی گردیده و جمهوری اسلامی ایران را به قدرت برتر منطقه‌ای تبدیل کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نوشت: امروز ملت بزرگوار ایران اسلامی اقتدار و امنیت خود را در نیروهای مسلح و متخصصان صنایع دفاعی کشور مشاهده می‌کنند که با تمام توان آماده دفاع همه جانبه از کشور عزیزمان می باشد.

دریادار خانزادی در این پیام توفیقات روز افزون و سرفرازی های بیشتر وزیر دفاع و همه مسئولان و کارکنان این وزارتخانه و صنایع وابسته را در سایه توجهات خاص حضرت ولی عصر عجل الله و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در ایفای مسئولیت بزرگی که در دفاع از کشور بر عهده دارند، خواستار شد.

کد خبر 5004269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha