۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۰۵

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

تانکر واژگون شده حامل گاز مایع در الموت نقص فنی داشت

تانکر واژگون شده حامل گاز مایع در الموت نقص فنی داشت

قزوین- مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: نقص فنی موجب واژگونی تانکر حامل ۸ تن گاز مایع در محور الموت به رجایی دشت شد و در حال حاضر خطر احتمالی رفع و مسیر ایمن شده است.

قدرت الله مهدی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز جمعه یک دستگاه تانکر حامل ۸ تن گاز مایع در محور الموت به رجایی دشت در منطقه قسطین لار از جاده خارج و در کنار شانه خاکی واژگون شد.

وی بیان کرد: این خودرو به دلیل نقص فنی دچار حادثه شد و راننده نتوانست آن را کنترل کند و واژگون شد.

مهدی خانی تصریح کرد: حادثه در ۱۰ کیلومتری شهر رجایی دشت رخ داد و بلافاصله نیروهای امدادی از آتش نشانی، سپاه پاسداران، پلیس راه و مدیریت بحران در محل حاضر شدند و ما برای ایمن سازی مسیر و رفع خطر احتمالی اقدامات لازم را انجام دادیم و تا ساعت ۲۱ امشب هنوز کار ایمن سازی ادامه دارد اما خطر رفع شده است.

شرکت پرسی گاز و ایران گاز کوتاهی کرده است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: متأسفانه مسئولان شرکت گاز مایع (پرسی و ایران گاز) که زیر نظر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هستند کوتاهی کرده اند و خودوریی را برای انتقال گاز اعزام کرده اند که نقص فنی داشته و به توصیه راننده که این مشکل را گوشزد کرده نیز توجه نکرده و خودروی جایگزین هم نداشته اند که باید پاسخگو باشند.

مهدی خانی تصریح کرد: پس از حادثه نیز باید خودروی جایگزین پیش بینی می‌کردند تا جابجایی صورت گیرد اما تا کنون که در صحنه حادثه هستیم حضور نیافته اند و این بی تفاوتی را پیگیری خواهیم کرد تا با جان مردم این گونه بازی نشود.

خطر حادثه رفع شده است

وی بیان کرد: خوشبختانه خطر انفجار احتمالی این حادثه برطرف شده و با تأمین خودروی جایگزین در حال انتقال گاز مایع به الموت هستیم تا نیاز مردم رفع شود.
 

کد خبر 5004562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha