۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

فرماندار دهلران:

مجاهدت‌های پزشکان در راه مبارزه با کرونا ستودنی است

مجاهدت‌های پزشکان در راه مبارزه با کرونا ستودنی است

دهلران-فرماندار دهلران با اشاره به اینکه مجاهدت‌های پزشکان در راه مبارزه با کرونا ستودنی است، گفت: شغل پزشکی مقدس و دارای جایگاهی رفیع در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسکری صبح امروز شنبه با حضور در بیمارستان شهدا دهلران در جمع پزشکان و متخصصان این شهرستان گفت: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور هستند و همه افراد جامعه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روند بهبود اوضاع کمک کنند.

وی بیان کرد: مجاهدت‌های پزشکان و پرستاران در راه مبارزه با ویروس کرونا، و از جان گذشتگی جهادگران عرصه درمانی بسیار ارزشمند، و قابل تقدیر است.

فرماندار دهلران با تقدیر از پزشکان و پرستاران و کادر درمان شهرستان افزود: همه مردم و مسئولان قدر دان زحمات این عزیزان هستند چرا که پزشکان در سایه تلاش و همت خویش، سلامتی جامعه را تضمین کرده و افراد را از بند بیماری نجات می‌دهند.

عسگری با اشاره به شهدای مدافع سلامت گفت: قطعاً عزیزانی که در راه خدمت به مردم در عرصه درمان براثر ویروس کرونا شهید شدند، داری جایگاه بالایی در جامعه هستند چرا که با ایثار و از خودگذشتگی که داشتند تا آخرین زمان حیات خود به بیماران خدمت کردند تا بیماران خود را درمان کنند که ستونی است.

در پایان این مراسم فرماندار دهلران با تقدیر از زحمات و تلاش‌های پزشکان و کادر درمان شهرستان با اهدا لوح سپاس از زحمات ۱۵ پزشک شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 5005045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha