۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۱

رئیس سازمان مدارس صدرا:

فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور/ ظرفیت رشته معارف ۶ هزار نفر است

 فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور/ ظرفیت رشته معارف ۶ هزار نفر است

بوشهر - رئیس سازمان مدارس صدرای کشور از فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور خبر داد و گفت: ظرفیت رشته معارف در کل کشور حدود شش هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حامد تقدیری ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رؤسای ادارات و مدیران مدارس صدرای بوشهر از فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور خبر داد.

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور اظهار داشت: در بحث هدایت تحصیلی امسال ۱۸ هزار دانش‌آموز رشته معارف اسلامی را به عنوان اولویت خود در انتخاب رشته انتخاب می‌کنند؛ در حالی که ظرفیت رشته معارف در کل کشور حدود شش هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدارس صدرا در تلاش است در ایام کرونا علاوه بر تقویت آموزش مجازی این مدارس نسبت به برنامه‌های تربیتی و پرورشی نیز توجه ویژه داشته باشد.

حجت‌الاسلام تقدیری افزود: برگزاری سوگواره نو غلامان در ایام محرم، ارسال نامه‌های تربیتی به دانش آموزان و حمایت از استعدادهای مهارتی هنری و فرهنگی دانش آموزان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان این که ما موظف به تبلیغ انقلاب اسلامی هستیم اضافه کرد: سازمان در حوزه تأمین نیروی انسانی متعهد و انقلابی خود را موظف به انجام خدمات می‌داند.

وی افزود: سازمان مدارس صدرا در صدد است با پی‌گیری مدیرکل تبلیغات بوشهر و همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان نسبت به رشد این مدارس در شهرستان‌های استان با اولویت شهر بوشهر اقدام کند.

کد خبر 5006375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha