۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲

رئیس دادگستری آذربایجان غربی:

قاچاق انسان و مواد مخدر مهمترین آسیب در آذربایجان غربی است

قاچاق انسان و مواد مخدر مهمترین آسیب در آذربایجان غربی است

ارومیه – رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از معضلات قاچاق انسان و مواد مخدر به عنوان مهمترین آسیب های پیش روی استان نام برد و خواستار توجه جدی در این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر گروسی ظهر یکشنبه در دیدار نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه ارومیه با اشاره به هم مرزی استان با سه کشور و تهدیدات ناشی از آن عنوان کرد: قاچاق انسان و مواد مخدر مهمترین آسیب‌های پیش روی استان است که باید نمایندگان استان در این حوزه و حوزه دیپلماسی برون مرزی فعال شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در استان و امنیت سرمایه گذاری در استان موضوع مهمی است و باید مورد توجه نمایندگان استان قرار بگیرد، افزود: احیای واحدهای تولیدی و حل مشکلات قانونی آنها از اولویت‌های دادگستری استان است ولی نباید سرمایه‌های استان در اختیار افراد ناشایست قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: دادگستری استان مجری قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی است و آنچه مطابق قانون باشد را اجرایی خواهیم کرد و نیازمند حمایت نمایندگان از اجرای قانون هستیم.

گروسی با بیان اینکه دفاع از حقوق عامه اولویت دادگستری استان است که حمایت نمایندگان در این حوزه ضروری است، گفت: میزان مراجعه به دستگاه قضائی استان خیلی زیاد است و علیرغم کثرت مراجعین و کثرت کار، خدمت رسانی در سطح استان مطلوب است.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اینکه کشور و استان در شرایط خاصی قرار دارد و باید با توجه به شرایط با مسائل روبرو شد، گفت: محرومیت‌های استانی در طول سال‌ها انباشته شده و در طول سال‌های اخیر شاخص‌های بهداشت و درمان و انرژی در سطح خوبی قرار داریم.

محمدمهدی شهریاری با بیان اینکه سراسر استان تبدیل به کارگاه‌های عمرانی در حوزه ساخت سد و بیمارستان‌ها و راه‌های روستایی و شهری شده است و سرمایه گذاری‌های مناسبی در استان صورت می‌پذیرد، افزود: مقام برتر کسب و کار در کشور و افزایش ۲۰۰ درصدی نرخ سرمایه گذاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اقدامات دولت در استان است.

کد خبر 5006376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha