۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴

استاندار بوشهر:

ارائه تسهیلات کم‌بهره به صنایع تبدیلی کشاورزی در روستاهای بوشهر

ارائه تسهیلات کم‌بهره به صنایع تبدیلی کشاورزی در روستاهای بوشهر

بوشهر - استاندار بوشهر از ارائه تسهیلات کم‌بهره به صنایع تبدیلی کشاورزی در روستاهای بوشهر خبر داد و گفت: باید تلاش لازم برای تسریع در تکمیل این صنایع در روستاهای استان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست بررسی طرح‌های اشتغال روستایی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال در استان تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی داریم.

وی اشتغال روستایی را به عنوان یک اولویت مهم در استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در راستای توسعه اشتغال در روستاها طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌هایی نیز در دست اجرا است.

استاندار بوشهر خواستار ارائه تسهیلات لازم برای تسریع در تکمیل، تولید و راه‌اندازی صنایع و مراکز تولیدی و خدماتی شد و بیان کرد: حوزه کشاورزی از بخش‌های مهم برای اشتغال است که طرح‌های این بخش حمایت شود.

وی از توسعه واحدهای تولیدی مرغ مادر گوشتی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به نقش صادرات در تقویت اشتغال و رونق تولید، واحدهای تولیدی استان بوشهر باید به سمت صادرات و ارزآوری هدایت شود.

گراوند از ابلاغ اعتبارات برای تسریع در تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر باید تسریع شود.

وی از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به طرح‌های صنعتی وابسته به محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: اعتبارات و تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی ابلاغ شده و این صنایع تقویت می‌شود.

کد خبر 5006865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha