۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه:

نذر خون در ماه محرم اهدای زندگی است

نذر خون در ماه محرم اهدای زندگی است

کرمانشاه- مدیر کل انتقال خون کرمانشاه با اشاره به اهمیت اهدای خون از زمان شیوع بیماری کرونا از مردم دعوت کرد که با شعار «نذر خون-اهدای زندگی» در ایام محرم خون اهدا کنند.

پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیاز به فرآورده‌های خونی یک نیاز همیشگی است، فرآورده‌های خونی عمر کوتاهی دارند و نسبت به سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی اهدای خون مواجه هستیم.

صالحی فر از اقشار مختلف مردم به خصوص هیئت‌ها و عزاداران امام حسین (ع) درخواست کرد که در ایام محرم تا روز اربعین خون خود را نذر راه سیدالشهدا (ع) کنند و به جمله سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمود ما ملت امام حسینیم جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: از تمام بهبودیافتگان بیماری کرونا می‌خواهیم به شکرانه این سلامتی یک ماه پس از بهبودی نسبت به اهدای پلاسما اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه باید آمادگی خود را برای موج سوم کرونا، به‌خصوص فصل پاییز حفظ کنیم و ذخیره مناسبی از فرآورده‌های خونی و پلاسما داشته باشیم، در همین راستا سازمان انتقال خون آماده است در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا برای دریافت خون میزبان عزاداران امام حسین (ع) باشد.

کد خبر 5007017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha