۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۵۵

همرمان با ایام شهادت امام حسین (ع)؛

محفل انس با قرآن کریم در شهرهای مختلف گیلان برگزار می شود

محفل انس با قرآن کریم در شهرهای مختلف گیلان برگزار می شود

رشت- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) پنج محفل انس با قرآن کریم در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار می شود.

محمد مهدی قربانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به منظور گرامیداشت شهدای هفته دولت و سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محافل انس با قرآن کریم در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای قرائت آیات کلام الله مجید از قاری بین المللی «سعید پرویزی» دعوت شده است، افزود: این محافل به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: این محافل انس در شهرهای رودسر، رشت و انزلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین محفل انس با قرآن روز پنجشنبه ۶ شهریور بعد از نماز مغرب و عشا با همکاری هیئت رزمندگان اسلام در مسجد مرحوم طالب زاده رودسر برگزار خواهد شد، گفت: جمعه هفتم شهریور ماه نیز مسجد و بقعه متبرکه سلیمانداراب رشت بعد از نماز مغرب و عشا میزبان این محفل خواهد بود.

قربانیان با بیان اینکه شنبه ۸ شهریور ساعت ۶:۴۵ صبح محفل انس با قرآن به همت هیئت متوسلین به ائمه اطهار در حرم مطهر فاطمه اخری رشت برگزار می‌شود، گفت: همچنین عصر همین روز بعد از نماز مغرب و عشا نیز محفل انس قرآن در مسجد بقعه بی بی حوریه بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه ساعت ۱۱ صبح نیز در گردهمایی هیئت مذهبی رشت در حرم مطهر فاطمه زهرا سلام الله علیها آخرین محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

کد خبر 5007502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha