۳ شهریور ۱۳۹۹، ۲۳:۱۲

با حضور مسئولان؛

۱۶ پروژه در شهرستان شاهرود افتتاح شد

۱۶ پروژه در شهرستان شاهرود افتتاح شد

شاهرود-فرماندار شاهرود از افتتاح ۱۶ پروژه همزمان با دومین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح یک طرح نهال کاری منابع طبیعی و دو پروژه راه روستایی از طرح‌های شاخص امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری شامگاه دوشنبه در پایان آئین افتتاح پروژه‌ها روز دوم هفته دولت در شهرستان شاهرود و در جمع خبرنگاران به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان به بهره برداری رسید، بیان کرد: این طرح‌ها با حضور مسئولان ارشد شهرستانی در بخش‌های بسطام و بی ارجمند افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای این ۱۶ طرح ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، تاکید کرد: طرح بهسازی سه راهی اولنگ با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یکی از مهمترین پروژه‌های افتتاح شده در حوزه شهرستان شاهرود و بخش بسطام است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه اولنگ یکی از مهمترین محورهای گردشگری شهرستان شاهرود است، تاکید کرد: بهسازی جاده این جنگل با هدف کاهش تصادفات و دسترسی مردم به بهره برداری رسید.

فخری با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت از پیچ روستای ابر تا تقاطع کلاته خیج به طول سه کیلومتر در محور بزرگراه شاهرود به آزادشهر از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در روز دوم هفته دولت در شهرستان شاهرود است، تاکید کرد: اجرای طرح بیابان‌زدایی و نهال کاری ۶۲۵ هکتار با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان دیگر پروژه افتتاح شده در شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه افتتاح متمرکز خانه‌های بهداشت روستای ابر، چهارطاق و شهر کلاته خیج با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های افتتاح شده در سطح شهرستان شاهرود است، تاکید کرد: ارتقای خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان هدف و محور اصلی این طرح است.

فرماندار شاهرود با اشاره به افتتاح متمرکز عملیات آبخیزداری بند سنگ و ملات روستای ابر، ابرسج و میغان با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیان کرد: طرح بهسازی و روکش آسفالت سرد روستایی بین روستاهای کلامو و قلعه نوخرقان در بخش بسطام شاهرود از دیگر طرح‌های افتتاح شده در روز دوم از هفته دولت در سطح شهرستان شاهرود است.

در شهرستان شاهرود طی هفته دولت ۱۲۳ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 5007592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha