۴ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۴۵

معاون رئیس جمهور خبر داد؛

فروش ۱۲۰هزار میلیارد تومانی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۹۸

فروش ۱۲۰هزار میلیارد تومانی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۹۸

ایلام- معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از فروش ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محصولات فناورانه و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان ایلام اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان در کشور به شدت در حال رشد است و تاکنون پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کل کشور ثبت شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۳۰۰ هزار نفری شرکت‌های دانش بنیان در کشور، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور فروش محصول داشته‌اند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بر روی شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری در استان ایلام، گفت: با توجه به پتانسیل موجود در استان، امکان رشد روزافزون این حوزه وجود دارد.

ستاری اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن شرکت‌های دانش بنیان در استان، سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ضروری است‌.

صبح امروز سه شنبه در سومین روز از هفته دولت، سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور با استقبال رسمی قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام وارد استان شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از پروژه عمرانی مجتمع فن آوری پارک علم و فناوری ایلام، بازدید از مرکز نوآوری دانشگاه آزاد واحد ایلام، بازدید از جهاد دانشگاهی ایلام، بازدید از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، بازدید از دانشگاه ایلام و حضور در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان است.

در اولین برنامه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی از بازدید از پروژه عمرانی مجتمع فن‌آوری پارک علم و فناوری ایلام بازدید کردند.

کد خبر 5007745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha