۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴

استاندار بوشهر:

ظرفیت‌های پرورش ماهی در استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت‌های پرورش ماهی در استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در توسعه آبزی پروری گفت: ظرفیت‌های پرورش ماهی در استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و قابلیت بسیار خوبی در حوزه آبزی‌پروری است که باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی تولید و پرورش ماهی را یکی از ظرفیت‌های مهم در استان دانست و افزود: باید از ظرفیت‌های استان بوشهر توسعه پرورش ماهی و خصوصاً اجرای طرح‌های پرورش ماهی در قفس استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به طرح‌های تولید بچه ماهی در استان با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی بیان کرد: تکنولوژی برخاسته از اندیشه ناب ایرانی از موارد مهمی است که جهاد دانشگاهی پرچمدار آن در کشور است.

وی از تلاش برای تکمیل سد خائیز در شهرستان تنگستان خبر داد و اضافه کرد: تکمیل این سد نقش مهمی در توسعه اقتصاد شهرستان تنگستان خواهد داشت که با جدیت پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از آن هستیم.

گراوند با اشاره به اینکه در اوج تحریم‌ها کارهای بزرگی انجام شده است، خاطرنشان کرد: کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و اتحاد دارد و تمام تلاش ما این بوده که در سایه آرامش توسعه استان پیش برده شود.

فرماندار تنگستان نیز گفت: به مناسبت هفته دولت ۸۷ پروژه با ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار در تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: از این میزان پروژه ۶۷ پروژه با ۶۲ میلیارد تومان افتتاح و ۲۰ پروژه با ۸۳ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی بیان کرد: در هفته دولت ۲۱ میلیارد تومان پروژه در بخش آب تنگستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر 5007826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha