۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵

تذکر عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران؛

یکی از موانع بازسازی بافت فرسوده منطقه ۱۸ بانک شهر است 

یکی از موانع بازسازی بافت فرسوده منطقه ۱۸ بانک شهر است 

نژاد بهرام گفت: به دلیل پیچیدگی های خاصی که بافت فرسوده این مناطق دارد تا امروز متاسفانه موفق نشدیم موضوع بازسازی بافت فرسوده به درستی پیگیری کنیم. یکی از موانع بازسازی بانک شهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه ۱۸ دارای حجم زیادی از بافت فرسوده است. این بافت فرسوده موجب معضلات اجتماعی و مشکلات فراوانی شده و با وجود پیگیری‌های شورای شهر و سازمان نوسازی تغییر چندانی در وضعیت موجود ایجاد نشده است. گفت: حدود هزار واحد که درواقع از ۴۰٪ تا ۹۰٪ ساخت و سازشان صورت گرفته، سه سال است که من پیگیر هستم، سازمان نوسازی پیگیر است اما به دلیل آنکه بخشی از این بافت در اختیار بانک شهر به خاطر بدهی‌های شهرداری در اختیار بانک شهر قرار گرفته هیچ گشایشی در آن ایجاد نشده است. بی تردید می‌توان گفت یکی از موانع بازسازی بافت فرسوده منطقه ۱۸ بانک شهر است.

وی افزود: به دلیل پیچیدگی‌های خاصی که بافت فرسوده این مناطق دارد. تا امروز متأسفانه موفق نشدیم موضوع بازسازی بافت فرسوده به درستی پیگیری کنیم. در واقع را چون بابت بدهی‌های شهرداری به بانک شهر ارائه شده من از دو شهردار درخواست کردم چون این مسئله، مسئله بسیار مهمی برای گشایش‌های جدی در بافت فرسوده منطقه ۱۸ می‌باشد

نژاد بهرام اظهار داشت: نکته بعدی در ارتباط با دست فروشان است، ما از مناطق ۱۵-۱۶-۱۷-۱۸ خواسته بودیم نسبت با ساماندهی دست فروشان با توجه به پروتکل‌هایی که ستاد ملی کرونا در اختیار شهرداری پیگیری لازم انجام گیرد که دست فروشان در چه شرایطی امکان انجام کارشان را دارند، به ساماندهی آنها اقدام کنند. یقیناً شهرداری منطقه ۱۸ با توجه به ظرفیتی که دارد و زمین‌های بازی که دارد در این قضیه مفید خواهد بود.

کد خبر 5007855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha