۴ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۵۴

استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای توسعه شرکت های دانش‌بنیان در ایلام

اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای توسعه شرکت های دانش‌بنیان در ایلام

ایلام-استاندار ایلام از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای توسعه شرکت های دانش‌بنیان در ایلام خبر داد و گفت: بروکراسی اداری برای شرکت های دانش بنیان باید در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ایلام با حضور ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان درخواست‌هایی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد به خصوص اینکه صندوق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تقویت و تسهیلات لازم ارائه شود.

وی افزود: برخی جوانان، دانشجویان و اساتید گلایه داشتند، بروکراسی اداری وجود دارد، البته در این راستا تلاش‌های زیادی برای رفع این نقیصه انجام شده است و من اینجا دستور می‌دهم که هر شرکت دانش بنیان که نیاز به مجوزها و اقدامات اداری دارند به سرعت مطرح و حل شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: در استان وحدت، هماهنگی و همدلی کم نظیری بین مسئولین و تمام ارکان نظام برقرار و این مهم به کمک همه‌جانبه استان کمک کرده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: امیدوارم توسعه استان همانند شتاب مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان پیش برود و قطعاً با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و البته کار مضاعف این مهم امکان پذیر است.

وی گفت: در نظر است که ۱۷ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در استان اختصاص یابد.

کد خبر 5008524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha