۵ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۴

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۸۰۰ میلیون تومان در بخش مددجویی بهزیستی زنجان هزینه شده است

۸۰۰ میلیون تومان در بخش مددجویی بهزیستی زنجان هزینه شده است

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان، گفت: در بخش مددجویی۸۰۰ میلیون تومان برای اقلام بهداشتی معلولین ضایعه نخاعی و غیره توسط بهزیستی استان زنجان هزینه شده است.

محمد محمدی قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بهزیستی استان در ارائه خدمات بهداشتی به مراکز تحت پوشش خود اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اظهار کرد: تاکنون موردی از ابتلاء به بیماری کرونا از مراکز تحت پوشش گزارش نشده است و همه در سلامتی کامل به سر می‌برند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ نفر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان زنجان نگهداری می‌شوند، گفت: نظارت مستمر و دقیق به صورت مجازی توسط بهزیستی انجام می‌شود.

محمدی قیداری تاکید کرد: در بخش مددجویی بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای اقلام بهداشتی معلولین ضایعه نخاعی و غیره توسط بهزیستی استان هزینه شده است.

وی گفت: در مراکز توانبخشی و شیر خوارگان هم که بیش از ۸۰۰ نفر تحت پوشش هستند اقلام بهداشتی توزیع شده است و مشکلی نداریم.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، همچنین از راه‌اندازی مرکزی برای کاهش مشکلات روحی و روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا با هدف غربالگری سیستماتیک خبر داد و گفت: راه‌اندازی این مرکز یک برنامه کشوری بوده و خروجی خوبی را به همراه داشته است.

محمدی قیداری افزود: با شیوع بیماری کرونا، کمیته‌های تخصصی در سازمان بهزیستی تشکیل شده و آموزش‌های لازم به پرسنل داده می‌شود.

کد خبر 5008695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha