۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۲

استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش یابد

زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های درمانی در نقاط مختلف استان، گفت: زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح درمانگاه غدیر تأمین اجتماعی دیر اظهار داشت: افتتاح این درمانگاه گامی مهم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان دیر است.

وی به قابلیت‌های شهرستان دیر اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان دیر این ظرفیت را دارد که خدمات تأمین اجتماعی و درمان در این شهرستان بیشتر شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تحولات خوب صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با تدبیر و هوشمندی مدیرعامل آن و برنامه ریزی منظم، با وجود محدودیت‌های مالی دولت اما اقدامات بزرگی در عرصه کمک به جمعیت تحت پوشش خود انجام داده است.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی تأمین اجتماعی، اما این سازمان در خدمات رسانی و پیشبرد اهداف عالیه خود برای کمک به جامعه هدف موفق بوده است.

گراوند اضافه کرد: در استان بوشهر هم اتفاقات مبارکی افتاده و مفتخریم با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اما دولت روند توسعه کشور را متوقف نکرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ساخت درمانگاه دیر با اعتبار ۲۶۵ میلیارد ریال

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر هم گفت: در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۵، تفاهم نامه ساخت درمانگاه دیر منعقد و در سفر مجدد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۶، عملیات اجرایی احداث درمانگاه دیر در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مکعب با زیر بنای هزار و ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه آغاز شد.

زهرا نویدی فر افزود: این درمانگاه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۵ میلیارد ریال شامل هزینه تجهیز و ساخت به بهره برداری رسیده و شامل آزمایشگاه، داروخانه، پذیرش، بخش‌های اداری، اتاق معاینه و مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی است.

کد خبر 5009166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha