۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰

مسئول بسیج اصناف سپاه مرکزی خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) بازار اراک

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) بازار اراک

اراک- مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه روح‌الله از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری امیرالمومنین(ع) بازار اراک با مشارکت کمیته امداد و بسیج اصناف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فراهانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این سازمان تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی ایرانی بوده که در این راستا ترویج این فرهنگ در بازار و رشد آن نیاز ضروری جامعه است.

وی افزود: پیرو این مساله امروز با مشارکت جمعی از بازاریان شهر اراک، حوزه علمیه آقا ضیاالدین و همکاری بسیج اصناف با اداره کل کمیته امداد استان مرکز خیریه نیکوکاری حضرت امیرالمومنین در بازار اراک راه اندازی شد.

فراهانی هدف از راه اندازی این مرکز نیکوکاری را ایجاد اشتغال پایدار ویژه افراد کم برخوردار و بی سرپرست دانست و گفت: توجه به قشر محروم و نیازمند به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا باعث شد که این مرکز راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه کسبه بازار از ارکان یک شهر محسوب می‌شوند و می‌توانند در آینده شهر خود نقش آفرین باشند، افزود: برای تقویت روحیه همدلی و نوع دوستی که در فرهنگ اسلامی به آن توجه شده در مرکز تاریخی شهر به عنوان ثقل فرهنگی شهر اراک، بسیار تلاش شده است.

فراهانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همیاری و مشارکت بیشتر اصناف و بازاریان شاهد برچیده شدن چهره فقر و برطرف شدن مشکلات نیازمندان جامعه باشیم.

کد خبر 5010039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha