۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹

سرپرست جدید مدیر عاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان منصوب شد

سرپرست جدید مدیر عاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان منصوب شد

مسجدسلیمان- مدیرعامل سابق باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان «سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان» منصوب شد.

هدایت یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید این خبر گفت: در چند روز اخیر مذاکرات مختلف با اعضای هیئت‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شد که سرانجام پنجشنبه‌شب مسئولیت سرپرستی مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده گرفتم.

وی با بیان اینکه گزینه نخست برای سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مهدی تارتار است، افزود: در ۴۸ ساعت آینده با این مربی به مذاکره خواهیم پرداخت.

پیش از این مهران نصیریان دوست به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان فعالیت می‌کرد که چهارم شهریورماه امسال از سمت خودش کناره‌گیری کرد.

هدایت یزدی به مدت سه سابقه فعالیت به عنوان «مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان» را در کارنامه خود دارد و تیم نفت مسجدسلیمان در زمان مدیرعاملی وی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرده بود.

کد خبر 5010322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سهیل نصیری IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      0 0
      بنازم فوتبالی که سیستمش جوریست که بعضیا فقط میخورند ..البته تعدادی پولش را تعدادی هم خاکش را ...تعدادی پست و مقامش را تعدادی هم خون و دلش را ..فقط کاش مردم میدانستند نقشه کشیدنش از کیست و کجاست .
    • سهیل نصیری IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      0 0
      بازیکن در ایران یعنی دلقک سیرک بودن خوب بازی کردی صاحب سیرک پولش بیشتر میشود ..خوب نبودی هو میشوی ...حالا پرورش بازیکن کجاست نمیدانم...با معذرت
    • سهیل نصیری IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
      0 0
      آنقدر گفتید تیم نفت همه چیز مردم شهر است که خودتان هم باورتان شده..این تیم فقط برای خوردن یک عده خاص شده..والا با مربی داخلی و بازیکن داخلی هم میشود پانزده تا مساوی گرفت و چهاردهم شد