۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شب عاشورا برگزار می شود

مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شب عاشورا برگزار می شود

شیراز _ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در شب عاشورای حسینی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال از ظرفیت عظیم هیئت‌های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سطح استان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال هشتم شهریور با تاسوعای حسینی تقارن یافته است گفت: اصل و محور بودن عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) وشهدای انقلاب در امتداد همان مکتب حسینی، با همان اهداف و آرمان‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی افزود: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء هشتم شهریور ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملک مکان و مداحی حاج کاظم محمدی برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: به منظور رعایت دستور العمل های بهداشتی و برگزاری مراسم عزاداری سلامت محور و ضرورت بهره برداری مردم، از ابتدای ماه محرم به صورت روزانه از سیستم‌های صوت ثابت راهپیمایی سطح شهر شیراز مداحی در عزای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در حال پخش می‌باشد.

کد خبر 5010391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha