۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت:

مسئولان باسرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال همکاری کنند

مسئولان باسرمایه‌گذاران در  راستای ایجاد اشتغال همکاری کنند

بوئین‌میاندشت- امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: مسئولین در رفع مشکل سرمایه‌گذاران تلاش کنند نه اینکه با بروکراسی اداری موجب فرار آنها شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین‌میاندشت با تسلیت عاشورای حسینی اظهار داشت: کسی که از جنس یاران اباعبدالله الحسین (ع) باشد در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کند و به یاری امام خویش در هر برهه‌ای می‌شتابد.

وی افزود: سنگ بنای انقلاب ما برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است.

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در مسیر انقلاب حرکت کردند و به دنبال خودآرایی و چهره‌آرایی نبودند و اگر دولتمردان در این مسیر حرکت کنند ادامه دهنده راه این دو شهید بزرگوار هستند، تصریح کرد: دولتمردان در مدت باقی مانده از دولت در راستای خدمت به مردم کوتاهی نکنند و اقتصاد کشور را به تحولات کشورهای دیگر نبندید.

وی تأکید کرد: وقتی تمدن غرب در حال خاموش شدن و غروب کردن است و نگاه تمام جهان عالم به مدیریت در جمهوری اسلامی دوخته شده است مدیریت در این نظام به نحوی باید باشد که الگویی برای تمام دولت‌های سایر کشورها باشد، یک دولتمرد در این نظام به ساعت اداری نباید نگاه کند بلکه به صورت شبانه روزی در خدمت به مردم باشد.

نقدینگی باید به سمت تولید باشد

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه نقدینگی باید به سمت تولید باشد و سرمایه‌های سرمایه‌داران باید در راستای تولید مورد استفاده باشد تا برای جوانان اشتغال ایجاد شود، گفت: مسئولان در رفع مشکل سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک تلاش کنند نه اینکه با بروکراسی اداری موجب فرار آنها شود.

وی تأکید کرد: هیئت‌های مذهبی شهرستان بوئین‌میاندشت توصیه‌های بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا همانگونه که تاکنون بوئین‌میاندشت در زمینه بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار داشته است، در ادامه سفید نیز باقی بماند.

کد خبر 5010564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha