۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۰۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

هیأت‌های مذهبی بستر فرهنگی رشد و تعالی جامعه اسلامی هستند

هیأت‌های مذهبی بستر فرهنگی رشد و تعالی جامعه اسلامی هستند

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هیأت‌های مذهبی بستر فرهنگی رشد و تعالی جامعه اسلامی هستند و باید بیش از گذشته برای برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در جمع هیأت‌های مذهبی در محل مصلی بیت‌المقدس اراک اظهار کرد: بازدیدهای صورت گرفته از فعالیت هیأت‌های شهرستان‌های خمین، تفرش و اراک نشان از فعالیت‌های منسجم آنها در ماه محرم دارد.

وی ادامه داد: ماهیت سازمان تبلیغات اسلامی فرهنگی است و با همین ماهیت به مسائل نگاه می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: باید با همکاری هیأت‌های مذهبی برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه تلاش کرد و اگر روحانیت، هیأت‌های مذهبی و مؤسسات و دارالقرآن‌ها با اتحاد و همدلی پای کار باشند، فرهنگ سازی خوبی در این حوزه صورت می‌پذیرد.

عباسی عنوان کرد: اگر روحانیت، هیأت‌های مذهبی و مؤسسات قرآنی در خصوص مسائل فرهنگی جامعه به خوبی پای کار نباشند، دشمنان اسلام و جریان‌های فکری و رسانه‌ای ضد شیعی فضای افکار عمومی را به دست خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید حواسمان به مرزهای دشمنان اسلام باشد چرا که این دشمنان با امکانات کامل در حال برنامه‌ریزی علیه شیعه هستند و هیأت‌های مذهبی تنها گروهی هستند که توانستند در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کنند و به برکت آنها گفتمان فرهنگی در حال شکل‌گیری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی راهبردی‌ترین سرمایه انسانی شیعه در محیط بین‌الملل بود، عنوان کرد: این مکتب شهید سلیمانی، مکتبی که در این راه خون خود را نثار کرد، مکتب ماست و باید حواسمان باشد که خود درگیری‌ها موجب نشود که دشمن صحنه را از ما بستاند و با مشکلات فراوان مواجه شویم.

عباسی افزود: باید جریان فرهنگی هیأتی امام حسین (ع) را با قوت و قدرت بر فضای شهر حاکم کرد.

کد خبر 5010570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha