۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹

با صدور پیام؛

نماینده ولی فقیه در گلستان درگذشت مادر شهیدان «اسودی»را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در گلستان درگذشت مادر شهیدان «اسودی»را تسلیت گفت

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان و فرمانده سپاه نینوا با صدور پیام های جداگانه درگذشت مادر شهیدان اسودی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان صمد و محمد علی اسودی پیام تسلیت صادر کرد.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه «ربابه غفار پور» مادرشهیدان سرافراز صمد و محمد علی اسودی از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم شد.

این بانوی فداکار و پاکدامن با ایمان عمیق و همت بلند، فرزندانی مؤمن و مجاهد تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری درخشان و ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم بر صفحات تاریخ رقم زد.

همچنین سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در پیامی درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه نینوا بدین شرح است:

خبر درگذشت مادر شهیدان والامقام صمد و محمدعلی اسودی موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.

شهیدان اسودی از رزمندگان دلیر و جنگاوران نامی استان گلستان در دوران دفاع مقدس بودند که تربیت این چنین شهدایی را مدیون مرحومه مغفوره غفار پور بودیم.

مادران و همسران شهدا سال هاست به عنوان اسوه‌های صبر و ایثار شناخته می‌شوند که به حق ایشان هم چنین بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده این شهدای والامقام تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

همچنین، عبدالقدیر کریمی، فرماندار شهرستان گنبدکاووس هم با صدور پیامی درگذشت مادر دلاوران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان را تسلیت گفت.

گفتنی است روز گذشته (شنبه) همزمان با تاسوعای حسینی، ربابه غفارپور، مادر شهیدان صمد و محمدعلی اسودی به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهیدان اسودی ظهر شنبه همزمان با تاسوعای حسینی در آستان مقدس امام زاده یحیی بن زید (ع) در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

کد خبر 5011423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha