۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۲۷

هیئت رئیسه شورای شهر اراک بالاخره انتخاب شد/ پایان ماراتن تعویق

هیئت رئیسه شورای شهر اراک بالاخره انتخاب شد/ پایان ماراتن تعویق

اراک- انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اراک پس از سه مرتبه تعویق برگزار شد و لیست امید هیئت رئیسه و ریاست کمیسیون های مختلف را بین خود تقسیم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اراک برگزار شد و مرتضی سورانه با ۷ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه اعضای شورا به ریاست شورای شهر اراک رسید.

بر اساس این گزارش پس از سه بار تعویق چهارمین و آخرین انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اراک در فعالیت شورای پنجم با حضور حسن بختیاری فرمانداری اراک برگزار شد.

لازم به ذکر است که فرزانه رحمتی نیز با ۷ رأی اعضای شورا به عنوان نایب رئیس و ایرج رضایی نیز با ۷ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند. همچنین ایرج رضایی با ۷ رأی به عنوان خزانه دار و سعید نادری عضو دیگر شورا با ۷ رأی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.

پس از انجام انتخابات هیئت رئیسه شورا؛ رأی گیری اعضا برای انتخاب رؤسای کمیسیون‌های پنجگانه آغاز شد.

بر اساس این گزارش؛ پس از قرائت دستورالعمل انتخابات کمیسیون‌ها در خصوص کاهش و یا افزایش کمیسیون‌ها بر مبنای قانون توسط فرماندار اراک، انتخابات برگزار شد که طی آن کاوه فلک الافلاکی به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری؛ طوفان محمدی به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری؛ ایرج رضایی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی؛ سعید نادری به عنوان رئیس کمیسیون عمران و ترافیک و فرزانه رحمتی نیز به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شورا با رأی اعضا انتخاب شدند.

به این ترتیب لیست امید که اکثریت اعضای شورای شهر اراک را در اختیار دارند مطابق معمول هیئت رئیسه و ریاست کمیسیون‌های مختلف را بین خود تقسیم کردند.

کد خبر 5012481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha