۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

ثبت نام بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در مدارس گیلان

ثبت نام بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در مدارس گیلان

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه، گفت: تاکنون ۳۶۷ هزار و ۴۱ دانش آموز در استان گیلان ثبت نام کرده اند.

محمد رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه، اظهار کرد: تاکنون در مجموع پایه‌های تحصیلی ثبت نام ۳۶۷ هزار و ۴۱ دانش آموزان در سامانه سناد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۸۶ هزار و ۱۷۴ نفر را دانش آموزان پسر تشکیل می‌دهند، افزود: ۱۸۸ هزار و ۸۶۷ نفر نیز دانش آموزان دختر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ثبت نام پنج هزار و ۴۲۱ نوآموز پیش دبستانی، گفت: ۳۱ هزار و ۹۳۸ دانش آموز نیز برای ورود به پایه اول ابتدایی در مدارس استان گیلان ثبت نام کرده‌اند.

وی به ثبت نام دانش آموزان در پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم ادامه داد: ۲۹ هزار و ۸۹۸ دانش آموز در پایه هفتم و ۲۴ هزار و ۱۵۹ نفر در پایه دهم تحصیلی ثبت نام کرده‌اند.

رحمتی با اشاره به اینکه هنوز برخی از ثبت نام‌ها در سامانه سناد ثبت نشده است، ادامه داد: بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۳۹۳ هزار و ۴۰۰ دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند.

کد خبر 5012863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha