۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت:

دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق سند ۲۰۳۰ هستند

دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق سند ۲۰۳۰ هستند

بوئین‌میاندشت- امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: دشمنان به دنبال ضربه زدن از طریق سند ۲۰۳۰ هستند و از این طریق می‌خواهد به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی آسیب وارد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوئین‌میاندشت ضمن تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کسی که برای خودش حریم و حرمتی قائل نیست انتظار نداشته باشید دیگران برای وی حرمت قائل شوند، حیات زندگی انسان ایمان و تقوا است و انسان باتقوا معصیت نخواهد کرد.

حرکت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند است

وی در ارتباط با بازگشایی مدارس در شهرستان بوئین‌میاندشت، گفت: حرکت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند است، دشمنان به دنبال ضربه زدن از طریق سند ۲۰۳۰ هستند و از این طریق می‌خواهد به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی آسیب وارد کنند که در این زمینه مسئولان باید حواس خود را جمع کنند.

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت اضافه کرد: والدین به دنبال تعطیلی مدارس نباشند چون دانش آموزان دوره ابتدایی به ویژه پایه اول در فضای مجازی به مانند فضای مدرسه نمی‌توانند درس یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه باعث افتخار است که نیروهای آموزش و پرورش بوئین‌میاندشت بومی هستند، گفت: نظام تعلیم و تربیت کشور ایران با کشورهای اروپایی تفاوت دارد چون هدف ما در کار تعلیم و تربیت ساخت انسان‌های با تقوا و با ایمان است، حفظ شأن و منزلت معلم بستگی به رفتار خودش است تا به سایر انسان‌های جامعه نیز سرایت کند.

خرید شیرهای اهرمی در مدارس نیز دست یاری خیران را می‌طلبد

وی تأکید کرد: با توجه به بیماری کرونا و آموزش در فضای مجازی برخی والدین توان خرید گوشی ندارند و برای اینکه دانش آموزان از تحصیل بازنمانند از خیران خواستاریم که به آموزش و پرورش شهرستان کمک کنند، خرید شیرهای اهرمی در مدارس نیز دست یاری خیرین را می‌طلبد.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به بازدید کارشناسان دانشگاه پیام نور کشور و استان اصفهان از دانشگاه پیام نور بوئین‌میاندشت با هدف جلوگیری از تعطیل نشدن این واحد آموزشی، گفت: تعطیلی دانشگاه به خاطر کمبود نیروی انسانی که بالاترین ثروت هر کشور است اتفاق می‌افتد، نبود دانشجو باعث شده که ۱۸۰ واحد آموزشی کشور از جمله واحد آموزش دانشگاه پیام نور تعطیل شود.

وی تأکید کرد: وقتی قیمت املاک در شهرهای کوچک با کلانشهرها یکسان است جوانان تمایل به ماندن در شهرهای کوچک ندارد، از راه و شهرسازی و دادستان بوئین‌میاندشت خواستارم برای ارزان شدن زمین در شهرستان ورود پیدا کنند.

کد خبر 5015309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha