۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

فرهنگ‌های غلط در استان سمنان شناسایی شود

فرهنگ‌های غلط در استان سمنان شناسایی شود

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم شناسایی فرهنگ‌های غلط استان در شورای فرهنگ عمومی گفت: بازبینی مصوبات این شورا در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر امام‌جمعه سمنان ضمن بیان اینکه شناسایی فرهنگ‌های غلط استان باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ صداقت و امانت‌داری در جامعه به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ترویج صفات و ویژگی‌های مثبت و تبدیل آن به فرهنگ عمومی در جامعه بیان کرد: با تحقق این امر سمنان به استانی ممتاز در شاخص فرهنگی در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به‌ضرورت بازبینی مصوبات شورای فرهنگ عمومی افزود: عملیاتی شدن این مصوبات و اثربخشی آن‌ها در سطح جامعه باید در اولویت نخست اعضای شورای قرار گیرد.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی تنها صرف برگزاری جلسه نباشد، یادآور شد: باید ثمره این جلسات و مصوبات آن را در استان سمنان مشاهده کنیم و در کنار حضور جدی، پیگیری جدی هم در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 5017049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha