۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۳۴

امیر خانزادی در گفتگو با مهر؛

هاورکرافت پیروزان تا پایان سال رونمایی می‌شود

هاورکرافت پیروزان تا پایان سال رونمایی می‌شود

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری مهر گفت:موضوع بدون سرنشین‌ها امروز موضوع روز دنیاست و همه به دنبال استفاده از بدون‌سرنشین ها هستند.

در نیروی دریایی ارتش، ما سال گذشته رونمایی از پهپاد عمود پرتاب پلیکان را داشتیم و اکنون توانایی‌های آن را بهینه کرده‌ایم و در آینده نزدیک ممکن است ارائه‌ای داشته باشیم، این موضوع برای دشمنان باید غافلگیر کننده باشد.

در بالگردهای ضد زیردریایی هم به همین شکل است. ما پیشرفته‌ترین سونار دنیا، پیشرفته‌ترین تکنیک یافتن زیردریایی و پیشرفته‌ترین اژدر دنیا را برای حمله به زیردریایی در اختیار داریم و در بالاترین سطح فناوری موجود در بحث هوا دریا هستیم، اما توسعه ناوگان موکول به پیشرفت‌های دفاعی امنیتی جمهوری اسلامی در بحث پرواز است.

کار طراحی اولین هاورکرافت بومی برای نیروی دریایی از سال‌های پیش آغاز شد که من هم در آن گروه بودم و هاورکرافت پیروزان در مجموعه وزارت دفاع در حال ساخت است.

امیدوار هستیم تا پایان سال اولین فروند آن به نیروی دریایی ملحق شود که از نظر قابلیت‌ها با سنگین‌ترین هاورکرافت موجود نیروی دریایی برابری می‌کند.

کد خبر 5018257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha