۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۲

ناصری خبر داد؛

تجهیز سی‌وپنج کتابخانه عمومی تهران به تجهیزات به‌روز

تجهیز سی‌وپنج کتابخانه عمومی تهران به تجهیزات به‌روز

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران از تجهیز ۳۵ کتابخانه عمومی شهر تهران به رایانه و تجهیزات به‌روز با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ناصری طاهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: به‌تازگی همزمان با هفته دولت، برای تأمین و روزآمدسازی تجهیزات و فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات نرم‌افزاری کتابخانه‌های عمومی، ۳۵ دستگاه رایانه و ۱۳ دستگاه لپ تاپ با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خریداری و در سطح کتابخانه‌های عمومی و سیار استان تهران توزیع شد.

وی افزود: پس از بررسی وضعیت  کتابخانه‌های استان و کارشناسی انجام شده نیازهای حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی استان، شناسایی شد و بر اساس اولویت کتابخانه‌های عمومی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با اشاره به ادامه طرح بازسازی زیرساخت های فناوری اطلاعات کتابخانه های عمومی استان گفت: تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های الکترونیک کتابخانه‌ها از برنامه‌های مهم کتابخانه‌های عمومی است و با توجه به شناسایی نیاز کتابخانه‌ها و بر اساس اولویت، این‌اقدام ادامه خواهد داشت.

ناصری گفت: در حال حاضر ۱۶۱ باب کتابخانه عمومی در سطح استان تهران خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی ارائه می‌دهند.

کد خبر 5018460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha