۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳

نژاد بهرام:

تصفیه خانه «خرگوش دره» به رفع بوی بد فاضلاب منطقه ۲۲ کمک می کند

تصفیه خانه «خرگوش دره» به رفع بوی بد فاضلاب منطقه ۲۲ کمک می کند

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از نهایی شدن  طرح احداث تصفیه خانه«خرگوش دره» خبر داد و گفت: این طرح به رفع مشکل فاضلاب و بوی نامطبوع این منطقه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا نژاد بهرام صبح امروز پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۲۲ در جلسه علنی شورای شهر تهران، گفت: یکی از معضلات این منطقه شهرک مروارید با ۲۵ بلوک ۲۵ طبقه است که فاقد سرانه‌های شهرسازی و شهری است. که قرار بوده در این زمین به شیوه ۳۰ – ۷۰ درصد ساخت و ساز انجام شود، اما متأسفانه شهرداری سهم ۷۰ درصدی خود را نیز به جای آنکه صرف سرانه کنند، فروخته است،

وی با اشاره به اینکه شهرک مروارید می‌تواند محل جذب ۵۶ هزار نفر باشد اما فاقد سرانه‌های شهری است و باید فکری به حال آن کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه طرح توسعه دانشگاه علامه طباطبایی که با خرید زمین‌های دهکده المپیک در حال پیشروی بود متوقف شده است، این طرح توسعه نه پیشنهاد و نه طرح مصوب داشت که با کمک شهردار منطقه جلوی آن گرفته شد.

وی از نهایی شدن طرح تصفیه خانه خرگوش دره خبر داد و گفت: این طرح به رفع مشکل فاضلاب و بوی نامطبوع این منطقه کمک می‌کند و امیدواریم بتوانیم مشکلات عمده این منطقه را حل و فصل کنیم.

کد خبر 5018532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha