۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

نگهداری و بهره‌برداری از دژ برازجان به بهترین شکل انجام شود

نگهداری و بهره‌برداری از دژ برازجان به بهترین شکل انجام شود

بوشهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موقوفه دژ برازجان بخشی از تاریخ و هویت برازجان و دشتستان است و توقع داریم که متولیان به بهترین وجه از آن نگهداری و بهره برداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف بوشهر ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های اوقاف استان، اوقاف را امانت دار مردم دانست و ضمن تاکید بر شفافیت در امور اوقاف، اظهار داشت: ارتقای جایگاه وقف را از وظایف دینی و مذهبی خود می‌دانم و به نسبت به احیا موقوفات اهتمام دارم.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت موقوفه دژ برازجان شد و گفت: این موقوفه بخشی از تاریخ و هویت برازجان و دشتستان است و توقع داریم که متولیان به بهترین وجه از آن نگهداری و بهره برداری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تشکل‌های خودجوش فرهنگی و انقلابی، اظهار داشت: انتظار می‌رود که سازمان اوقاف از هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی و انقلابی حمایت کند.

وی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای احیای موقوفات کشور اظهار داشت: ایشان از چهره‌های فرهیخته نظام هستند و در هر مسئولیتی بوده‌اند باعث ارتقای آن مجموعه شده‌اند که اکنون در سازمان اوقاف این تغییر مشاهده می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمادگی هرگونه کمک به اوقاف در مجلس شورای اسلامی را دارم.

کد خبر 5018594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha