۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴

مدیرگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبر داد:

راه‌اندازی سامانه LMS قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

راه‌اندازی سامانه LMS قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

شیراز- مدیرگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: در راستای رشد و گسترش آموزش قرآن کریم و حمایت از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت زیرساخت الکترونیکی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا نداف، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در راستای گسترش آموزش‌های الکترونیکی و بهره‌برداری مؤسسات و فعالان قرآنی از سامانه LMS که هزینه آن با تخفیف ویژه برای یک سال ۹۰ میلیون ریال می‌باشد.

وی افزود: در راستای حمایت از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶۰ میلیون ریال این مبلغ را معاونت قرآن و عترت پرداخت خواهد کرد و این مؤسسات تنها با پرداخت ۳۰ میلیون ریال می‌توانند از این سامانه بهره گیرند.

مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: با توجه به اینکه برش هر استان برای بهره‌گیری از سامانه اعلام شده است، خواهشمندیم تا مؤسسات خواهان بهره‌گیری از این سامانه، درخواست کتبی خود را به کارگروه قرآن و عترت این اداره کل ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت متقاضی سامانه LMS باید دارای پروانه فعالیت دارای اعتباراز معاونت قرآن و عترت و توان برخورداری از نیروی انسانی با دانش فناوری اطلاعات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای استفاده قرآن‌آموزان مؤسسه داشته باشند و همچنین توانایی آفرینش درون‌مایه‌های الکترونیکی توسط مربیان با کارکردهای آموزشی در فضای مجازی داشته باشند.

کد خبر 5019062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha