۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۴۹

«بلیت‌ را گران نمی‌کنیم»

رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک دنبال ورود تماشاگران به ورزشگاه

رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک دنبال ورود تماشاگران به ورزشگاه

رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک گفت: اگر فرانسه می‌تواند لیگ خود را با ۵ هزار تماشاگر برگزار کند، این باید برای ما هم امکانپذیر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بیات رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک گفت: باشگاه های بلژیک به جز دریافتی مربوط به حق پخش تلویزیونی و تبلیغات بصری، دریافتی دیگری ندارند. 

مالک باشگاه شارلوا ادامه داد: اگر یوفا مشتاق بود مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به پایان برساند به این دلیل بود که حقوق تلویزیونی این رقابت ها برای آنها بسیار اهمیت داشت. 

رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک خاطرنشان کرد: قبل از بحران ویروس کرونا، ۱۹ باشگاه از ۲۴ باشگاه بلژیک مشکل مالی داشتند. حالا همه باشگاه ها نگران هستند حتی باشگاه شارلوا.

بیات در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به تلاش متخصصان و ویروس شناسان گفت: اگر در فرانسه گفته اند که امکان حضور ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه وجود دارد، این امر با در اولویت بودن اقدامات بهداشتی لازم برای اطمینان از سلامت تماشاگران باید برای ما هم امکانپذیر باشد.

رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک همچنین قول داد و تاکید کرد حتی باوجود تداوم بحران کرونا قیمت بلیت برای تماشای مسابقات بالا نخواهد رفت.

کد خبر 5019111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha